۱- ثبت اموال سازمان بر اساس شماره برچسب ، نوع منقول و غیر منقول و طبقه ، ارزش کارشناسی و ارزش خریداری شده با در نظر گرفتن عمر مفید
۲- ثبت درخواست ، ثبت و صدور صورتجلسه تحویل و فروش
۳- ارائه گزارشات اعم از لیست اموال تحویلی به واحدهای مختلف براساس هر واحد
۴- تهیه گزارشات مختلف بر اساس نظرات درخواست کننده
۵- ثبت روش استهلاک برای طبقات تعریف شده و در نهایت محاسبه استهلاک اموال سازمان
۶- نمایش و گزارش ارقام استهلاک به تفکیک سال ، مال و طبقه
۷- ارتباط با نرم افزار انبار ( کالاها پس از ثبت در نرم افزار انبار به سیستم اموال منتقل شده و صورتجلسه تحویل و … صادر می شود.)