۱- امکان تعریف حسابها به صورت شناور (بدهکاران ، بستانکاران و …)
۲- امکان تعریف دسته چک ها ، ثبت چک و اسناد دریافتنی و پرداختنی در زمان ثبت سند حسابداری
۳- امکان تعریف سند پیش نویس (جهت سهولت در صدور اسناد تکراری)
۴- امکان کپی اسناد به طور نامحدود
۵- امکان ذخیره خودکار اسناد در جریان تکمیل (در صورت بروز مواردی همچون قطع ناگهانی برق ، شبکه و … اسناد در جریان تکمیل به صورت خودکار ذخیره می شوند.)
۶- امکان تولید فرم پیشنهاد بودجه جهت سال مالی آینده
۷- امکان تولید صورتهای مالی مورد نیاز مختلف جهت ارائه به حسابرسان و اداره دارائی
۸- امکان ارسال خودکار صورت معاملات فصلی بدون نیاز به ثبت دوباره در نرم افزار دارایی
۹- امکان ارتباط با کلیه سیستم های جامع شهرسازی و درآمدی موجود در کشور
۱۰- سیستم مغایرت گیری بانکی خودکار با ارائه فرم صورت مغایرت رسمی
۱۱- گزارشات دلخواه بودجه به تفکیک بودجه اقتصادی و عملیاتی در سطوح مختلف ماموریت ، برنامه ، طرح ، پروژه و خدمت