نرم افزار حسابداری جامع پرش

حسابداری جامع پرش

همانطور که می دانید حسابداری و به طور کلی مدیریت درآمد و هزینه ها از اموری است که در همه ادوار مورد توجه افراد و علی الخصوص سازمان های اجرایی و اداری از جمله «شهرداری ها» بوده است و به عنوان یکی از اصلی ترین تمدن های ایرانیان نیز شناخته می شود.

 

در دنیای امروزی مدیران جهت تصمیم گیری صحیح نیازمند وجود اطلاعات مالی دقیق و قابل اتکا هستند. بر همین اساس وجود یک نرم افزار حسابداری کارآمد به عنوان یک سیستم اطلاعاتی نقش بسیار مهمی در مدیریت سازمان ها دارد.

 

 «سیستم حسابداری پرش» راهکاری جامع و کاربردی جهت مدیریت امور مالی در شهرداری ها و سازمان های وابسته می باشد.

نرم افزار جامع حسابداری پرش به صورت کاملا تخصصی جهت استفاده مجموعه های مدیریت شهری شامل شهرداری ها و سازمان های وابسته آن ها مانند سازمان مدیریت حمل و نقل ، عمران و بازآفرینی فضاهای شهری ، مدیریت پسماند ، فضای سبز ، مدیریت آرامستان ها و … طراحی شده است. این نرم افزار جامع کلیه فرآیند های مورد نیاز در واحد مالی و حسابداری این سازمان ها را از بودجه ریزی ، تامین و تخصیص منابع و اعتبارات ، ثبت اسناد مالی درآمد و هزینه ، مغایرت گیری بانکی ، ثبت و صدور چک ، ارسال صورت معاملات فصلی ارزش افزوده ، ارائه گزاشات درآمد/هزینه و … را پوشش می دهد. گزارشات پیشرفته بودجه ای اقتصادی و عملیاتی شامل متمم ، تفریغ ، مقایسه ای ماهانه ، کاربرگ و … و همچنین گزارشات دفاتر و ترازنامه در سطوح مختلف از نقاط تمایز این نرم افزار با سایر نرم افزارهای موجود در حوزه شهرداری هاست.

چرا نرم افزار حسابداری پرش ؟

  • سهولت کاربری و عدم پیچیدگی محیط نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزارها
  • طراحی شده مختص شهرداری ها و مطابق قوانین نیازهای این حوزه (کدینگ حساب ها ، ساختار گزارشات و ثبت اسناد و ...)
  • قابلیت بودجه ریزی در دو سطح اقتصادی و عملیاتی مطابق سامانه بودجه شهرداری ها
  • ارائه کلیه گزارشات مورد نیاز و در سطوح مختلف شامل بودجه عملیاتی (ماموریت ، برنامه ، طرح ، پروژه و خدمت) ، بودجه اقتصادی ، دفاتر ، ترازنامه
  • یکپارچگی با سایر نرم افزارهای پرش از جمله حقوق و دستمزد ، درآمد ، انبار و ... جهت ثبت خودکار اسناد درآمد و هزینه
  • دارای تاییدیه فنی و امنیتی از شورای عالی انفورماتیک ، افتا و ...
  • نصب شده در بیش از ۱۰۰ شهرداری و سازمان بزرگ ، متوسط و کوچک با بالاترین سطح رضایت مشتری

زیر سیستم ها :

  • حسابداری مالی
  • مدیریت بودجه و عتبارات
  • مدیریت چک و دریافت/پرداخت
  • مغایرت گیری خودکار بانکی
  • صورت معاملات فصلی ارزش افزوده
  • آرشیو الکترونیکی اسناد و مدارک

گزیده امکانات :

۱- امکان تعریف حسابها به صورت شناور (بدهکاران ، بستانکاران و …)

۲- امکان تعریف دسته چک ها ، ثبت چک و اسناد دریافتنی و پرداختنی در زمان ثبت سند حسابداری

۳- امکان تعریف سند پیش نویس (جهت سهولت در صدور اسناد تکراری)

۴- امکان کپی اسناد به طور نامحدود

۵- امکان ذخیره خودکار اسناد در جریان تکمیل (در صورت بروز مواردی همچون قطع ناگهانی برق ، شبکه و … اسناد در جریان تکمیل به صورت خودکار ذخیره می شوند.)

۶- امکان تولید فرم پیشنهاد بودجه جهت سال مالی آینده

۷- امکان تولید صورتهای مالی مورد نیاز مختلف جهت ارائه به حسابرسان و اداره دارائی

۸- امکان ارسال خودکار صورت معاملات فصلی بدون نیاز به ثبت دوباره در نرم افزار دارایی

۹- امکان ارتباط با کلیه سیستم های جامع شهرسازی و درآمدی موجود در کشور

۱۰- سیستم مغایرت گیری بانکی خودکار با ارائه فرم صورت مغایرت رسمی

۱۱- گزارشات دلخواه بودجه به تفکیک بودجه اقتصادی و عملیاتی در سطوح مختلف ماموریت ، برنامه ، طرح ، پروژه و خدمت

آشنایی با محیط نرم افزار

«برخی از مشتریان»

شهرداری تربت حیدریه

شهرداری تربت حیدریه

شهرداری تربت جام

شهرداری تربت جام

شهرداری قوچان

شهرداری قوچان

شهرداری گناباد

شهرداری گناباد

شهرداری تایباد

شهرداری تایباد

شهرداری فریمان

شهرداری فریمان

شهرداری درگز

شهرداری درگز

شهرداری خواف

شهرداری خواف

شهرداری بردسکن

شهرداری بردسکن

شهرداری فردوس

شهرداری فردوس

شهرداری نهبندان

شهرداری نهبندان

شهرداری بشرویه

شهرداری بشرویه