۱- نصب شده در بیش از ۵۰ شهرداری و سازمان
۲- ثبت ورود کالا ها به انبار در قالب رسید انبار
۳- ثبت خروج کالا ها از انبار در قالب حواله انبار
۴- ثبت سفارش خرید در قالب درخواست خرید کالا
۵- ثبت درخواست کالا قبل از صدور حواله انبار
۶- ثبت برگشت کالا از خرید و یا به انبار
۷- تعریف انبارهای مختلف جهت تفکیک کالا ها
۸- تعریف محلهای مختلف جهت خرید کالا تحت عنوان طرف های قرارداد
۹- تعریف واحد های مختلف جهت تحویل کالا تحت عنوان محل های مصرف
۱۰- ثبت بسیار آسان تمام فرم ها بدون نیاز به استفاده از موس جهت سرعت بخشیدن به انجام مراحل
۱۱- امکان انتخاب نوع کاغذ (A4یاA5) جهت چاپ
۱۲- امکان گزارش گیری سریع از اطلاعات ثبت شده
۱۳- امکان انجام مراحل انبار گردانی پایان سال از طریق نرم افزار و انتقال مانده کالای شمارش شده و یا موجود در سیستم به سال بعد به عنوان موجودی ابتدای سال
۱۴- امکان تعریف کاربران مختلف جهت استفاده از نرم افزار با امکان مشخص نمودن دسترسی های مختلف جهت آنها