کنترل و مدیریت ورود و خروج کالاها ، آگاهی از موجودی لحظه ای جنسی و ریالی ، مدیریت و بررسی درخواست های مربوط به خرید کالا ، انبارگردانی پایان دوره مالی و … از مهم ترین دغدغه هایی است که همواره در سازمان های مختلف وجود دارد.
امروزه وجود نرم افزاری کاربردی جهت مدیریت آسان فرآیندهای انبارداری از صدور درخواست های خرید ، رسید انبار ، حواله انبار و دریافت گزارشات مورد نیاز از گردش کالاهای مختلف و میزان موجودی لحظه ای از الزامات فنی و قانونی حوزه مالی سازمان ها به حساب می آید.
نرم افزار مدیریت انبار پرش ، نرم افزاری جامع برای مدیریت فرآیند های انبارداری سازمان ها است که کلیه مستندات و فرم های مورد نیاز را به صورت مکانیزه و یکپارچه در اختیار کاربران و مدیران قرار می دهد. صدور فرم درخواست خرید کالا ، رسید انبار ، درخواست کالا از انبار ، حواله انبار و … به صورت کاملا الکترونیکی و با قابلیت گردش بین واحدهای مختلف سازمان صورت می گیرد. همچنین نرم افزار انبار پرش به دلیل طراحی مخصوص شهرداری ها ، دارای فرمی تحت عنوان «مصرف مستقیم» بوده که فرآیند رسید و حواله کالاهایی که بدون ورود به انبار مصرف می شوند را به صورت خودکار و در کمترین زمان ممکن ثبت می کند.
۱- نصب شده در بیش از ۵۰ شهرداری و سازمان
۲- ثبت ورود کالا ها به انبار در قالب رسید انبار
۳- ثبت خروج کالا ها از انبار در قالب حواله انبار
۴- ثبت سفارش خرید در قالب درخواست خرید کالا
۵- ثبت درخواست کالا قبل از صدور حواله انبار
۶- ثبت برگشت کالا از خرید و یا به انبار
۷- تعریف انبارهای مختلف جهت تفکیک کالا ها
۸- تعریف محلهای مختلف جهت خرید کالا تحت عنوان طرف های قرارداد
۹- تعریف واحد های مختلف جهت تحویل کالا تحت عنوان محل های مصرف
۱۰- ثبت بسیار آسان تمام فرم ها بدون نیاز به استفاده از موس جهت سرعت بخشیدن به انجام مراحل
۱۱- امکان انتخاب نوع کاغذ (A4یاA5) جهت چاپ
۱۲- امکان گزارش گیری سریع از اطلاعات ثبت شده
۱۳- امکان انجام مراحل انبار گردانی پایان سال از طریق نرم افزار و انتقال مانده کالای شمارش شده و یا موجود در سیستم به سال بعد به عنوان موجودی ابتدای سال
۱۴- امکان تعریف کاربران مختلف جهت استفاده از نرم افزار با امکان مشخص نمودن دسترسی های مختلف جهت آنها
زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است