• مشهد، بلوار وکیل آباد ،بلوار فرهنگ، حد فاصل میدان دانشجو و دانش‌آموز، پلاک 104، واحد 1

شماره همراه

09155021764

شماره تماس

051-38581480

ساعات کاری

شنبه تا پنجشنبه 8 تا 15

نرم افزار اتوماسیون اداری پرش

واژه «اتوماسیون» در لغت به معنای خودکارسازی است و هنگامی که در کنار واژه های دیگر قرار گیرد به معنای خودکارسازی یا سیستماتیک کردن آن مفهوم می باشد.

سیستم «اتوماسیون اداری» مجموعه‌ای متشکل از المان های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است که برای ثبت ، ذخیره ، بازیابی و مبادله اسناد ، نامه ها و فرم هایی که در یک سازمان نیاز به گردش بین اعضا دارند به کار می‌رود.

هدف اصلی اتوماسیون اداری کاهش تعاملات فیزیکی و حضوری ، حذف کاغذ و الکترونیکی شدن فرآیندهای سازمانی است.

نرم افزار اتوماسیون اداری شهرداری

نرم افزار اتوماسیون اداری پرش به جهت سهولت کاربری امکان ثبت اطلاعات نامه های وارده و صادره را در یک صفحه و به صورت همزمان فراهم آورده است. تصویر نامه ها ، مشخصات کامل فرستنده یا گیرنده ، محل ارجاع ، رونوشت ، چکیده نامه و … همگی به راحتی قابل ثبت می باشند. از طریق سیستم اتوماسیون اداری پرش می توانید اقدام به صدور نامه صادره با امضا الکترونیکی مدیران سازمان و بدون نیاز به چاپ نمایید. گزارشات نامه های وارده و صادره به صورت تفکیکی و بسیار کامل قابل مشاهده می باشد .

چرا نرم افزار اتوماسیون اداری پرش ؟

  • سهولت کاربری و عدم پیچیدگی محیط نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزارها
  • امکان صدور نامه با امضای الکترونیکی مدیران سازمان
  • امکان گردش الکترونیکی نامه ، اسناد و فرم ها بین واحدهای مختلف بدون محدودیت
  • امکان تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی مشخص شده توسط مدیر نرم افزار
  • دارای قابلیت پیام رسان جهت مکاتبات داخلی بین کاربران
  • گزارش گیری ساده و در عین حال کامل جهت جستجو و بازیابی اطلاعات و تصاویر نامه ها ، سوابق گردش و ...

زیر سیستم ها :

  • ماژول دبیرخانه
  • ماژول صدور نامه الکترونیکی
  • ماژول مکاتبات داخلی
  • ماژول فرم ساز
  • ماژول میز خدمت پیامکی

گزیده امکانات :

  1. ۱- طراحی شده مختص شهرداری ها
  2. ۲- دارای کلیه امکانات مورد نیاز شهرداری ها از جمله ثبت و اسکن نامه های وارده ، صدور نامه های صادره ، درج امضای الکترونیکی شهردار ، معاونین و غیره ، گزارشات کامل از تمامی نامه ها ، قابلیت نصب بر روی تمام سیستم های شهرداری با سطح دسترسی های مشخص شده ، امکان ارجاع و رونوشت نامه ها به تمام واحدها ، امکان تعیین زمان جهت پاسخ به نامه ها ، آلارم و یادآوری روزانه نامه های مهلت دار به واحدهای مربوطه ، امکان دسته بندی موضوعی نامه ها و …
  3. ۳- معرفی اپراتورهای واحد دبیرخانه جهت ثبت و نگهداری نامه های وارده و صادره و تعیین دسترسی های مختلف جهت اپراتورها به امکانات نرم افزار
  4. ۴- وجود کلیه آیتمهای مشخصات نامه ها بر اساس استاندارد تدوین شده سازمانها
  5. ۵- امکان کدسازی ویژه موارد پرکاربرد نظیر گیرندگان و فرستندگان و واحدهای ارجاعی براع عدم تایپ دوباره
  6. ۶- امکان اسکن اتومات تصاویر و الحاقات مربوط به نامه های وارده و یا حتی صادره حتی در چندین صفحه
  7. امکان جستجوی نامه ها بر اساس آیتم های متنوع تاریخ ، چکیده ، موضوع ، فرستنده و …

آشنایی با محیط نرم افزار اتوماسیون اداری پرش

برخی از مشتریان نرم افزار اتوماسیون اداری پرش