کنترل و مدیریت ورود و خروج کالاها ، آگاهی از موجودی لحظه ای جنسی و ریالی ، مدیریت و بررسی درخواست های مربوط به خرید کالا ، انبارگردانی پایان دوره مالی و … از مهم ترین دغدغه هایی است که همواره در سازمان های مختلف وجود دارد.
امروزه وجود نرم افزاری کاربردی جهت مدیریت آسان فرآیندهای انبارداری از صدور درخواست های خرید ، رسید انبار ، حواله انبار و دریافت گزارشات مورد نیاز از گردش کالاهای مختلف و میزان موجودی لحظه ای از الزامات فنی و قانونی حوزه مالی سازمان ها به حساب می آید.
نرم افزار مدیریت انبار شهرداری پرش ، نرم افزاری جامع برای مدیریت فرآیند های انبارداری سازمان ها است که کلیه مستندات و فرم های مورد نیاز را به صورت مکانیزه و یکپارچه در اختیار کاربران و مدیران قرار می دهد. صدور فرم درخواست خرید کالا ، رسید انبار ، درخواست کالا از انبار ، حواله انبار و … به صورت کاملا الکترونیکی و با قابلیت گردش بین واحدهای مختلف سازمان صورت می گیرد. همچنین نرم افزار انبار شهرداری پرش به دلیل طراحی مخصوص شهرداری ها، دارای فرمی تحت عنوان «مصرف مستقیم» بوده که فرآیند رسید و حواله کالاهایی که بدون ورود به انبار مصرف می شوند را به صورت خودکار و در کمترین زمان ممکن ثبت می کند.
۱- نصب شده در بیش از ۵۰ شهرداری و سازمان
۲- ثبت ورود کالا ها به انبار در قالب رسید انبار
۳- ثبت خروج کالا ها از انبار در قالب حواله انبار
۴- ثبت سفارش خرید در قالب درخواست خرید کالا
۵- ثبت درخواست کالا قبل از صدور حواله انبار
۶- ثبت برگشت کالا از خرید و یا به انبار
۷- تعریف انبارهای مختلف جهت تفکیک کالا ها
۸- تعریف محلهای مختلف جهت خرید کالا تحت عنوان طرف های قرارداد
۹- تعریف واحد های مختلف جهت تحویل کالا تحت عنوان محل های مصرف
۱۰- ثبت بسیار آسان تمام فرم ها بدون نیاز به استفاده از موس جهت سرعت بخشیدن به انجام مراحل
۱۱- امکان انتخاب نوع کاغذ (A4یاA5) جهت چاپ
۱۲- امکان گزارش گیری سریع از اطلاعات ثبت شده
۱۳- امکان انجام مراحل انبار گردانی پایان سال از طریق نرم افزار و انتقال مانده کالای شمارش شده و یا موجود در سیستم به سال بعد به عنوان موجودی ابتدای سال
۱۴- امکان تعریف کاربران مختلف جهت استفاده از نرم افزار با امکان مشخص نمودن دسترسی های مختلف جهت آنها