مدیریت انبار در شهرداریها، از پیگیری یک درخواست خرید ساده تا انبارگردانیهای پیچیده پایان سال، همیشه با حجم زیادی از کاغذ بازی، ناهماهنگی و نبودِ اطلاعات دقیق از موجودیها همراه بوده است؛ از طرفی، معمولا به شدت وقت گیر و در معرض اشتباههای سهوی و گاها عمدی است! به همین دلیل، نرم افزار مدیریت انبار شهرداری «پرش» طوری طراحی شده تا تمام این چرخهها را، از ثبت الکترونیکی درخواست خرید و گردش آن بین واحدها گرفته تا صدور رسید و حواله، کاملاً مکانیزه و یکپارچه کند. این نرم افزار که تا امروز در بیش از ۵۰ شهرداری پیاده سازی شده، به شما مدیران محترم کمک میکند تا کنترل کاملی بر ورود و خروج کالاها داشته باشید و مدیریت انبار شهرداری را به فرآیندی ساده، سریع و کاملاً شفاف تبدیل کنید. برای آشنایی کامل با امکانات نرم افزار مدیریت انبار شهرداری پرش، دریافت مشاوره تخصصی و استعلام آخرین قیمت، کارشناسان پارس رایانه شاپرک آماده پاسخگویی هستند.
خودتان بهتر میدانید که مدیریت انبار در شهرداری، یعنی سر و کله زدن مداوم با درخواستهای کاغذی، موجودیهای بعضا نادرست و انبارگردانیهای پر از استرس! این یعنی کوچکترین اشتباه در هر یک از این فرایندها میتواند حسابی به ضرر شهرداریها تمام شود. در چنین شرایطی، پر واضح است که فرصتی برای آزمون و خطا با نرم افزارهای معمولی و بی کیفیت نیست و مستقیم باید به سراغ بهترین نرم افزار مدیریت انبار شهرداری موجود در بازار رفت. با افتخار اعلام میکنیم که در میان تمام نرم افزارهای فعلی موجود، تنها «پرش» است که میتواند یک سیستم مطمئن، ساده و کامل برای مدیریت انبار شهرداری در اختیار شما قرار دهد.
نرم افزار مدیریت انبار شهرداری پرش، با سابقهی موفق در بیش از ۵۰ شهرداری و سازمان، بارها امتحان خود را پس داده و از روز اول، یک سیستم بهینه، یکپارچه و قابل اعتماد برای مدیریت تمام مراحل انبار در اختیار شما قرار میدهد. برای آشنایی بیشتر با محیط و امکانات این نرم افزار، کافی است با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا شما را در جریان جزئیات این سیستم هوشمند قرار دهند.
۱- نصب شده در بیش از ۵۰ شهرداری و سازمان
۲- ثبت ورود کالا ها به انبار در قالب رسید انبار
۳- ثبت خروج کالا ها از انبار در قالب حواله انبار
۴- ثبت سفارش خرید در قالب درخواست خرید کالا
۵- ثبت درخواست کالا قبل از صدور حواله انبار
۶- ثبت برگشت کالا از خرید و یا به انبار
۷- تعریف انبارهای مختلف جهت تفکیک کالا ها
۸- تعریف محلهای مختلف جهت خرید کالا تحت عنوان طرف های قرارداد
۹- تعریف واحد های مختلف جهت تحویل کالا تحت عنوان محل های مصرف
۱۰- ثبت بسیار آسان تمام فرم ها بدون نیاز به استفاده از موس جهت سرعت بخشیدن به انجام مراحل
۱۱- امکان انتخاب نوع کاغذ (A4یاA5) جهت چاپ
۱۲- امکان گزارش گیری سریع از اطلاعات ثبت شده
۱۳- امکان انجام مراحل انبار گردانی پایان سال از طریق نرم افزار و انتقال مانده کالای شمارش شده و یا موجود در سیستم به سال بعد به عنوان موجودی ابتدای سال
۱۴- امکان تعریف کاربران مختلف جهت استفاده از نرم افزار با امکان مشخص نمودن دسترسی های مختلف جهت آنها
همان طور که گفته شد، نرم افزار مدیریت انبار شهرداری پرش که نتیجه سالها تجربه و تخصص تیم مهندسان پارس رایانه شاپرک است، بهترین راهکار ممکن برای پایان دادن به تمام دغدغههای مدیریتی انبار در شهرداریها به شمار میرود و با مکانیزه کردن فرآیندها، کار انبارداران و مدیران مالی را به شکل چشمگیری سادهتر، سریعتر و دقیقتر میکند. در این بخش، برخی از مهمترین ویژگیها و امکانات نرم افزار مدیریت انبار شهرداری پرش را میخوانیم:
همانطور که مشاهده کردید، تیم ما در پارس رایانه شاپرک، به تمام جزئیات فکر کرده است. همه این قابلیتها در نرم افزار مدیریت انبار شهرداری پرش جمع شده تا شما را از روشهای سنتی، کاغذی و مستعد خطا بی نیاز کند. پس همین امروز برای هوشمند سازی مدیریت انبار سازمان خود و دریافت مشاوره تخصصی، با کارشناسان پارس رایانه شاپرک تماس بگیرید.
قطعاً زمانی میتوان از قابلیتهای یک نرم افزار حساس و مهم مثل نرم افزار مدیریت انبار شهرداری اطمینان داشت که آن را از یک شرکت معتبر، با سابقه درخشان و سالها تجربه تهیه کرد. ما در پارس رایانه شاپرک با افتخار به عنوان قابل اعتمادترین شرکت فعال در این حوزه، نه تنها در مشهد بلکه در سراسر کشور شناخته میشویم. با بیش از ۲۰ سال تجربه و پیاده سازی موفق نرم افزار «پرش» در بیش از ۵۰ شهرداری، ثابت کردهایم که کیفیت، دقت و پشتیبانی بیوقفه جزو اصول کاری ماست. با خرید نرم افزار مدیریت انبار شهرداری از پارس رایانه شاپرک، نه تنها یک سیستم کامل و تخصصی دریافت میکنید، بلکه یک تیم حرفهای و همراه را در کنار خود دارید که همه مراحل را با دقت، سرعت و پشتیبانی بی وقفه پیش میبرد و همراه شماست. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا به جمع مجموعههایی که به ما اعتماد کردند و نتیجه طلایی این اعتماد را دیدند، بپیوندید.
از آنجا که مدیریت انبار هر شهرداری شرایط و نیازهای مخصوص خودش را دارد، قیمت نرم افزار مدیریت انبار شهرداری پرش به صورت یک عدد ثابت اعلام نمیشود. به همین دلیل، بعد از بررسی دقیق پروژه، قیمت نهایی به صورت اختصاصی مشخص شده و به مشتریان گرامی اعلام میشود. خبر خوب اینکه، با دقت و شفافیتی که شرکت ما در مدیریت موجودیها و فرآیندهای انبار ایجاد میکند و به سبب خدمات پشتیبانی حرفهای تیم ما، میتوانید مطمئن باشید بهترین و منصفانهترین قیمت بازار را دریافت میکنید. برای مشاوره رایگان و دریافت پیش فاکتور اختصاصی، فقط کافی است با واحد فروش پارس رایانه شاپرک تماس بگیرید تا خیلی سریع شما را در جریان قیمت تمام شدهی نرم افزار مدیریت انبار شهرداری پرش برای سازمان شما، قرار دهیم.