به نظر شما، اگر قرار بود امور مربوط به متوفیات همچنان به شکل سنتی و کاغذی مدیریت شود، یک خانواده داغدیده برای انجام امور کفن و دفن عزیز خود باید چقدر زمان و توان صرف میکرد؟ در واقع، وقتی پای مدیریت یک فرآیند بسیار حساس و پیچیده مثل امور آرامستان مطرح باشد، همیشه این نگرانی وجود دارد که یک اشتباه کوچک در ثبت اطلاعات، تخصیص قبر یا صدور گواهی، کل فرآیند را دچار مشکل کند و موجب سردرگمی و نارضایتی شهروندان شود. نرم افزار مدیریت آرامستان شهرداری پرش دقیقاً برای حل همین دغدغهها و چالشها طراحی شده.
با خرید این نرم افزار، دیگر لازم نیست نگران ناهماهنگی بین بخشهای مختلف، از آمبولانس و سردخانه گرفته تا واحد دفن و امور مالی باشید؛ با خیال راحت میتوانید تمام فرآیندها را به صورت کاملا یکپارچه و متمرکز به این نرم افزار بسپارید. برای آشنایی بیشتر با قابلیتهای نرم افزار مدیریت آرامستان شهرداری پرش، دریافت قیمت یا مشاوره تخصصی رایگان، میتوانید با کارشناسان پارس رایانه شاپرک تماس بگیرید.
چند لحظه پیش با هم مرور کردیم که مدیریت آرامستان پیچیدگیهای زیادی دارد و استفاده از روشهای قدیمی یا نرم افزارهای ناکارآمد، فقط مشکلات را بیشتر میکند. شاید فکر کنید حتما همه نرم افزارها شبیه هم هستند و تفاوت زیادی با هم ندارند، اما اصلا اینطور نیست! یک نرم افزار خوب باید بتواند تمام کارها را از ابتدا تا انتها به صورت یکپارچه انجام دهد؛ یعنی از لحظهای که متوفی پذیرش میشود تا وقتی که امور دفن و پس از آن انجام میشود، همه چیز باید در یک سیستم هماهنگ باشد. علاوه بر این، باید آنقدر ساده باشد که کارمندان به راحتی با آن کار کنند و به شهروندان هم این امکان را بدهد که به سادگی و به صورت آنلاین، قبر عزیزشان را پیدا کنند.
نرم افزار مدیریت آرامستان پرش دقیقاً همین کار را برای شهرداریها انجام میدهد. این سیستم تمام این ویژگیهای ضروری را دارد و چون در شهرداریهای بزرگ و کوچک زیادی با موفقیت استفاده شده، میتوانید مطمئن باشید که یک راه حل کامل و امتحان شده است. پس شک نکنید و برای دیدن امکانات و دریافت نسخه آزمایشی پرش، بهترین نرم افزار مدیریت آرامستان شهرداری، همین امروز با ما تماس بگیرید.
اگر شک دارید که آیا یک شهرداری نیاز به نرم افزار آرامستان دارد، میتوانید مقاله «۴ دلیل نیاز شهرداریها به نرم افزار آرامستان» را مطالعه کنید.
۱- امکان تعریف اطلاعات پرمصرف ( از قبیل آرامستان های موجود ، تخفیفات ، رانندگان ، پزشک ها ، بیمارستان ها ، علل فوت ، انواع بیماری و …)
۲- امکان تعریف و کدینگ اطلاعات درآمد ( از قبیل گروه های درآمد ، عناوین درآمد ، مبالغ درآمدی ، حساب های درآمدی و … )
۳- امکان نمایش خلاصه وضعیت قبور به صورت نقشه گرافیکی به تفکیک بلوک ها در نرم افزار نسخه تحت ویندوز و به صورت نقشه GIS Map در سامانه آنلاین تحت وب
۴- امکان معرفی گروه سنی متوفیات و تعریف مبالغ خدمات بر اساس آن ها
۵- گزارش آمار متوفیات با قابلیت انواع فیلتر و جستجو به صورت کامل
۶- امکان جست وجوی لیست متوفی و قبور از طریق نرم افزار نسخه تحت ویندوز و همچنین سامانه آنلاین تحت وب
۷- گزارش از فیش های درآمدی صادره و کلیه عملیات مالی متقاضیان
۸- گزارش وضعیت دفن متوفیات
۹- امکان پیاده سازی نقشه آرامستان و قبور بر روی نقشه GIS (در صورت تمایل ، اجرای ممیزی و نقشه برداری از آرامستان نیز امکان پذیر می باشد.)